Reklama a její vliv na spotřební chování – Ing. Kamila Kořínková, DiS.
Ing. Kamila Kořínková, DiS.
Master's thesis
Reklama a její vliv na spotřební chování
Advertisement and its influence on consumption behaviour
Abstract:
Reklama nás obklopuje, je všude kolem nás. Přestože v současné době prožívá reklama spíše stagnaci či malý pokles a marketingové výzkumy signalizují přesycenost Čechů reklamou, stále se do ní investují velké finanční sumy. Proč tomu tak je? Protože je reklama účinnou zbraní proti konkurenci. Pomáhá výrobcům seznamovat spotřebitele s jejich výrobky, budovat silnou značku a výrobky prodávat. Její vliv …moreAbstract:
Advertisement is everywhere around us. Marketing researches indicate that Czech people are satieted by advertisement and advertisement is rather now in period of stagnation or declination although the huge financial amounts are invested into it. And why this happen? Because of the fact that advertisement is an effective weapon against the competitors.. It helps producers to introduce their products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z0t4h/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2008
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Stanislav Krátký
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
Dagmar Fialová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla