Reklama a její vliv na spotřební chování – Ing. Kamila Kořínková, DiS.
Ing. Kamila Kořínková, DiS.
Master's thesis
Reklama a její vliv na spotřební chování
Advertisement and its influence on consumption behaviour
Anotácia:
Reklama nás obklopuje, je všude kolem nás. Přestože v současné době prožívá reklama spíše stagnaci či malý pokles a marketingové výzkumy signalizují přesycenost Čechů reklamou, stále se do ní investují velké finanční sumy. Proč tomu tak je? Protože je reklama účinnou zbraní proti konkurenci. Pomáhá výrobcům seznamovat spotřebitele s jejich výrobky, budovat silnou značku a výrobky prodávat. Její vliv …viacAbstract:
Advertisement is everywhere around us. Marketing researches indicate that Czech people are satieted by advertisement and advertisement is rather now in period of stagnation or declination although the huge financial amounts are invested into it. And why this happen? Because of the fact that advertisement is an effective weapon against the competitors.. It helps producers to introduce their products …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z0t4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2008
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Stanislav Krátký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla