Alena BRÁZDOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem

Analysis of marketing environment of electro material wholesale
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingového prostředí velkoobchodu JAKUB Elexmayer s. r. o. v Děčíně. V první části se práce věnuje kompilaci dat z oblasti marketingového prostředí a nástrojů k jejímu zhodnocení. Následně je popsán podnik JAKUB a jeho marketingový mix, dále je prostředí zhodnoceno pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy. Poté je provedeno dotazníkové šetření, k …více
Abstract:
The goal of this thesis is to analyze marketing background in company JAKUB Elexmayer s. r. o. in Děčín. First part deals with theoretical findings from marketing environment and instruments used to analyze it. Then JAKUB company is evaluated by its marketing mix. PEST, Porter´s five force and SWOT analyses follow shortly after. Practical part of thesis is supported by questionnaires assessed by descriptive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRÁZDOVÁ, Alena. Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management