Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem – Alena BRÁZDOVÁ
Alena BRÁZDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem
Analysis of marketing environment of electro material wholesale
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingového prostředí velkoobchodu JAKUB Elexmayer s. r. o. v Děčíně. V první části se práce věnuje kompilaci dat z oblasti marketingového prostředí a nástrojů k jejímu zhodnocení. Následně je popsán podnik JAKUB a jeho marketingový mix, dále je prostředí zhodnoceno pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy. Poté je provedeno dotazníkové šetření, k …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze marketing background in company JAKUB Elexmayer s. r. o. in Děčín. First part deals with theoretical findings from marketing environment and instruments used to analyze it. Then JAKUB company is evaluated by its marketing mix. PEST, Porter´s five force and SWOT analyses follow shortly after. Practical part of thesis is supported by questionnaires assessed by descriptive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRÁZDOVÁ, Alena. \textit{Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/tlv1mh/.
Jak správně citovat práci
BRÁZDOVÁ, Alena. Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingové prostředí Levandulové farmy
Jana RUMLEROVÁ -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka