Bc. Nicolas Sendrei

Master's thesis

Využití nových technologií v marketingu

The use of new technologies in marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce bude na základě analýzy možností využití nových technologií v marketingu jejich porovnání a návrh jejich využití. V teoretické části práce budou popsány související pojmy jako jsou marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části práce budou představeny jednotlivé nové technologie jako jsou např. umělá inteligence pro generování vizuálů, úpravy …more
Abstract:
The goal of this thesis will be to compare the possibilities of using new technologies in marketing and to propose their use. The theoretical part of the thesis will describe related concepts such as marketing, marketing communication and marketing research. In the practical part of the thesis, different new technologies will be introduced such as artificial intelligence for generating visuals, text …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Renata Dimitrov

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing