Bc. Nicolas Sendrei

Diplomová práce

Využití nových technologií v marketingu

The use of new technologies in marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce bude na základě analýzy možností využití nových technologií v marketingu jejich porovnání a návrh jejich využití. V teoretické části práce budou popsány související pojmy jako jsou marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části práce budou představeny jednotlivé nové technologie jako jsou např. umělá inteligence pro generování vizuálů, úpravy …více
Abstract:
The goal of this thesis will be to compare the possibilities of using new technologies in marketing and to propose their use. The theoretical part of the thesis will describe related concepts such as marketing, marketing communication and marketing research. In the practical part of the thesis, different new technologies will be introduced such as artificial intelligence for generating visuals, text …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ev8ok/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Renata Dimitrov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing