Využití nových technologií v marketingu – Bc. Nicolas Sendrei
Bc. Nicolas Sendrei
Diplomová práce
Využití nových technologií v marketingu
The use of new technologies in marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce bude na základě analýzy možností využití nových technologií v marketingu jejich porovnání a návrh jejich využití. V teoretické části práce budou popsány související pojmy jako jsou marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části práce budou představeny jednotlivé nové technologie jako jsou např. umělá inteligence pro generování vizuálů, úpravy …víceAbstract:
The goal of this thesis will be to compare the possibilities of using new technologies in marketing and to propose their use. The theoretical part of the thesis will describe related concepts such as marketing, marketing communication and marketing research. In the practical part of the thesis, different new technologies will be introduced such as artificial intelligence for generating visuals, text …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ev8ok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Renata Dimitrov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum trhu s dětskou výživou
Jana Vychodilová -
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Miloslav Vach -
Surrealistický marketing s využitím CGI technologie
Tereza Šímová -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů
Marian Zámečník -
Využití umělé inteligence v marketingu
Zuzana Přibylová -
Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie
Markéta Veselá