Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie – Jaroslava Štaflová
Jaroslava Štaflová
Master's thesis
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Identification of the Target Group of Cosmetic Company Customers and Strategy Design
Abstract:
Cílem této diplomové práce je identifikovat cílovou skupinu zákazníků kosmetické společnosti XYZ a navrhnout strategie k dosažení stanovených cílů. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zaměřuje na teoreticko-metodická východiska strategické analýzy, následně je společnost XYZ autorkou představena a v druhé části jsou postupně všechny popsané metody na společnost XYZ aplikovány. …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to identify the target group of customers of the cosmetic company XYZ and to propose strategies to achieve the set goals. The thesis is divided into two main parts. The first part focuses on the theoretical and methodological background of the strategic analysis, then the company XYZ is introduced by the author and in the second part all the described methods are gradually …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153273
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Blanka Poczatková
- Reader: Gabriela Skotnicová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTAFLOVÁ, Jaroslava. \textit{Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tm3wrh/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Theses on a related topic
-
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Veronika Fořtová -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Návrh Customer Value pre start-up
Bandurčinová Bandurčinová -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová