Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie – Jaroslava Štaflová
Jaroslava Štaflová
Master's thesis
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Identification of the Target Group of Cosmetic Company Customers and Strategy Design
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je identifikovat cílovou skupinu zákazníků kosmetické společnosti XYZ a navrhnout strategie k dosažení stanovených cílů. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zaměřuje na teoreticko-metodická východiska strategické analýzy, následně je společnost XYZ autorkou představena a v druhé části jsou postupně všechny popsané metody na společnost XYZ aplikovány. …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to identify the target group of customers of the cosmetic company XYZ and to propose strategies to achieve the set goals. The thesis is divided into two main parts. The first part focuses on the theoretical and methodological background of the strategic analysis, then the company XYZ is introduced by the author and in the second part all the described methods are gradually …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153273
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: Blanka Poczatková
- Oponent: Gabriela Skotnicová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTAFLOVÁ, Jaroslava. \textit{Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tm3wrh/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Veronika Fořtová -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Návrh Customer Value pre start-up
Bandurčinová Bandurčinová -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová