Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s. – Bc. Lucie Kohoutková
Bc. Lucie Kohoutková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.
Marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou strategii, kterou používá a dříve používal plzeňský pivovar Plzeňský Prazdroj, a.s. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obecně popisuje marketing, marketingový proces, marketingový mix či marketingovou strategii. V části praktické hodnotím konkrétní firmu, a to Plzeňský Prazdroj, a.s. …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze and evaluate marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a. s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to marketing, marketing process, marketing mix and marketing strategy in general. At the beginning of the practical part, the company and its history is introduced and both the current and previous …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/prmp1/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bezděka
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová