Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s. – Bc. Lucie Kohoutková
Bc. Lucie Kohoutková
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.
Marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou strategii, kterou používá a dříve používal plzeňský pivovar Plzeňský Prazdroj, a.s. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obecně popisuje marketing, marketingový proces, marketingový mix či marketingovou strategii. V části praktické hodnotím konkrétní firmu, a to Plzeňský Prazdroj, a.s. …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze and evaluate marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a. s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to marketing, marketing process, marketing mix and marketing strategy in general. At the beginning of the practical part, the company and its history is introduced and both the current and previous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/prmp1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová