Rozvoj malých pražiarní káv na Slovensku – Bc. Adriána Glatzová
Bc. Adriána Glatzová
Bachelor's thesis
Rozvoj malých pražiarní káv na Slovensku
Development of the Small Coffee Roastery in the Slovak Republic
Abstract:
In our bachelor’s dissertation we focus our attention on the small coffee roasters in the Slovak republic. Our aim is offer development opportunities, preexisting or newly emerging coffees in Slovakia. For our research we used SWOT analysis which provides an overview of strengths and weaknesses as well as opportunities and threats for individual roasters, under which companies can further develop its …moreAbstract:
V našej práci zameriavame svoju pozornosť malým pražiarňam káv na Slovensku. Naším cieľom je ponúknuť možnosti rozvoja už existujúcim či novovzniknutým pražiarňam káv. Pre náš výskum sme využili SWOT analýzu, ktorá poskytuje prehľad silných a slabých stránok, ale aj príležitostí a hrozieb pre jednotlivé pražiarne, na základe ktorého môžu podniky ďalej rozvíjať svoj marketing a zvyšovať svoju efektivitu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14536/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Reader: Ing. Blanka Zimáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Poctivá káva, neohoblované desky, domácí cheesecake: "hipsterizace" v lokálním kontextu
Pavla Kalusová -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva
Jana Fiala -
Káva v sociálních a etických souvislostech
Petra MORÁVKOVÁ