Tereza Hanzelková

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu firmy na trhu cukrovinek

Merchandising Analysis of the Company on the Market with Confectionery
Anotace:
Analýza merchandisingu firmy na trhu cukrovinek Autorka této práce se zabývá analýzou merchandisingu firmy na trhu cukrovinek. Analýza byla prováděna na společnosti Mondelēz International, Inc. Cílem této práce je zhodnotit merchandising společnosti v sortimentu produktů Milka a BeBe dobré ráno. Práce je rozdělena do dvou hlavních oddílů a to na část teoretickou a část praktickou. Obsahem teoretické …více
Abstract:
Merchandising Analysis of the Company on the Market with Confectionery The author of this thesis analyzes merchandising company in the confectionery market. Analysis was performed at company Mondelēz international, Inc. The aim of this bachelor thesis is to evaluate merchandising of the company in the range of products Milka and BeBe dobré ráno. The thesis is divided into two main sections, namely …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod