Analýza merchandisingu firmy na trhu cukrovinek – Tereza Hanzelková
Tereza Hanzelková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu firmy na trhu cukrovinek
Merchandising Analysis of the Company on the Market with Confectionery
Anotace:
Analýza merchandisingu firmy na trhu cukrovinek Autorka této práce se zabývá analýzou merchandisingu firmy na trhu cukrovinek. Analýza byla prováděna na společnosti Mondelēz International, Inc. Cílem této práce je zhodnotit merchandising společnosti v sortimentu produktů Milka a BeBe dobré ráno. Práce je rozdělena do dvou hlavních oddílů a to na část teoretickou a část praktickou. Obsahem teoretické …víceAbstract:
Merchandising Analysis of the Company on the Market with Confectionery The author of this thesis analyzes merchandising company in the confectionery market. Analysis was performed at company Mondelēz international, Inc. The aim of this bachelor thesis is to evaluate merchandising of the company in the range of products Milka and BeBe dobré ráno. The thesis is divided into two main sections, namely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113139
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
POP komunikace v obchodě ČR
Michaela Sojáková -
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Vít Dynka -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
Analýza marketingové komunikace korejské popové skupiny
Natalie Langová -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Inovácie a český retail business
Maroš Pecho -
The Notion of Goods Under the United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods
Martin Hostinský