Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky – Kristýna Klusáková
Kristýna Klusáková
Bakalářská práce
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky
Proposal to increase the competitiveness of small wine shop
Anotace:
Klusáková, K . Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářká práce se zabývá tvorbou doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky ve městě Tišnově. K jejímu vytvoření byly využity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Dále byl proveden dotazníkový výzkum a mystery shopping ke zjištění aktuální situace na trhu …víceAbstract:
Klusáková, K. Proposal to increase the competitiveness of small wine shop. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.This Bachelor thesis suggests a proposal for increasing the competitiveness of a small wine shop in the city of Tišnov. Internal and external environmental analysis was used for the creation of the present work. In addition to determining the actual market situation, a survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba
Adela Zmeková -
Strategie rozvoje obchodní společnosti
Julie ŽOFKOVÁ -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová