Interactive Whiteboard in Teaching English to Young Learners – Bc. Jana Březinová
Bc. Jana Březinová
Diplomová práce
Interactive Whiteboard in Teaching English to Young Learners
Interactive Whiteboard in Teaching English to Young Learners
Anotace:
Práce “Interactive Whiteboard in Teaching English to Young Learners” se zabývá novou technickou pomůckou - interaktivní tabulí, která pomalu přichází do našich škol, aby zpříjemnila výuku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřila na mladší žáky a jejich motivaci. Později se zabývám interaktivní tabulí, jejími výhodami a nevýhodami, kritérii pro tvorbu materiálů …víceAbstract:
The work “Interactive Whiteboard in Teaching English to Young Learners” deals with new technical equipment which has been slowly coming to schools to make teaching and learning pleasant. It is called Interactive Whiteboard. The work is divided into theoretical and practical parts. In the first part I focused on young learners in general and their motivation. Later, I mostly deal with IWB, its advantages …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ue6sl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní výukový objekt pro podporu výuky předmětu Výchova k občanství
Adam HNIDA -
Integrovaný přístup ke knihovnám výukových objektů
Miloš Zikmund -
Designing tasks for interactive whiteboards
Martin Švanda -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
English Language Teaching Materials and Language Learning Conditions of the Deaf in the Czech Republic
Martin Vaněk -
Využití interaktivní tabule ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na ZŠ
Markéta Filipová -
POSTOJE A NÁZORY ČESKÝCH TEENAGERŮ NA ANGLICKÝ JAZYK
Gabriela KLIMENDOVÁ