Ing. Petra Škudrnová

Bakalářská práce

Etické aspekty reklamy

Ethical aspects of advertisement
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou etické aspekty reklamy. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmu etika a její stručnou historii. V další části bakalářské práce se popisuje Rada pro reklamu a radou vydaný etický Kodex. V praktické části jsou vybrány příklady reklam, jejichž vizuální prezentace a obsah jsou sporné. Závěr práce shrnuje zjištěné poznatky a nastiňuje možné rozpory při interpretaci …více
Abstract:
The subject of the bachelor’s thesis is the ethical aspects of advertising. The theoretical part of the thesis is focused on the definition of the term “ethics” and its brief history. Another part of the baccalaureate thesis describes the Advertisement Council and the ethical Code issued by the Council. The practical part presents the examples of the advertisements, the visual presentation and content …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace