Barbora HAJÍČKOVÁ

Bachelor's thesis

Varianty importu modelů s texturami do Unity

Variants of importing models with textures into Unity
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je nalezení způsobů, jak vyřešit problémy, které vznikají při importování 3D modelů s texturami materiálů do programu Unity. V rámci práce jsou taktéž popsány základní techniky pro tvorbu 3D modelů a jak ovlivňují export a import, princip materiálů a výběr vhodného formátu pro export a následný import.
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find a way to solve problems that arise when importing 3D models with material textures into the Unity program. The work also describes the basic techniques for creating 3D models and how they affect export and import, principle of materials and the selection of a suitable format for export and subsequent import.
 

Kľúčové slová

Blender Unity textury modely
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Alexej Kolcun, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAJÍČKOVÁ, Barbora. Varianty importu modelů s texturami do Unity. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / odbor:
Applied Information Science / Applied Information Science