Varianty importu modelů s texturami do Unity – Barbora HAJÍČKOVÁ
Barbora HAJÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Varianty importu modelů s texturami do Unity
Variants of importing models with textures into Unity
Anotace:
Cílem bakalářské práce je nalezení způsobů, jak vyřešit problémy, které vznikají při importování 3D modelů s texturami materiálů do programu Unity. V rámci práce jsou taktéž popsány základní techniky pro tvorbu 3D modelů a jak ovlivňují export a import, princip materiálů a výběr vhodného formátu pro export a následný import.Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find a way to solve problems that arise when importing 3D models with material textures into the Unity program. The work also describes the basic techniques for creating 3D models and how they affect export and import, principle of materials and the selection of a suitable format for export and subsequent import.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexej Kolcun, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJÍČKOVÁ, Barbora. Varianty importu modelů s texturami do Unity. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Modelování v SW nástroji Blender
Oldřich Veselý -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý