Ing. Tomáš Vychopeň, M.Sc.
Master's thesis
Návrh obchodní strategie podniku
Proposal the business strategy of company
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zpracovat analytickou i návrhovou část nové obchodní strategie tak, aby byla v souladu s korporátní strategií společnosti Tomil a metodicky zformulovala celý proces změny obchodní strategie. Celý proces změny stávající obchodní strategie musel být naplánován tak, aby nedošlo k zásadním změnám v současném výrobním programu a zůstaly zachovány všechny fungující elementy. Přitom …moreAbstract:
The aim of the dissertation was elaboration of an analytical and proposal part for new business strategy in such a way that it is in line with corporate strategy and methodically formulates the whole process of change in the business strategy in Tomil. This entailed planning the process of change in the current business strategy, in such a way as to adapt it to the conditions on the market with no …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vwrd6/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Jaroslav Peštuka
- Reader: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Obchodní strategie hotelu The Emblem Hotel Prague
Marie Ali-Ogly -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Analýza konkurenčního prostředí jako podklad pro návrh obchodní strategie
Eva Matějková -
Návrh obchodní strategie stravovacích zařízení vysokých škol
Lenka Kašpárková -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová