Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce – Bc. Martin Müller
Bc. Martin Müller
Master's thesis
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
The Employability of Marketing Communications graduates in the labor market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice vzdělávání absolventů magisterského oboru Marketingová komunikace na Vysoké škole finanční a správní a o jejich následné uplatnitelnosti na trhu práce. Vteoretické části se práce nejprve zaměřuje na definici pojmu nezaměstnanost a její vymezení, přičemž následně analyzuje míru nezaměstnanosti u absolventů magisterského oboru Marketingová komunikace na VŠFS a …moreAbstract:
The presented diploma thesis deals with educational problems of the Master’s degree graduates in the field “Market Communication” at the College for Finances and Administration and theirs outgoing activities on the job market. In theoretical part the thesis is focused on the definition of unemployment and its determination, while in the next part the unemployment rate among the graduates of Master …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/luxo9/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Šárka Opekarová -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu
Bohuslav Hubert -
Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy
Ivana Houfková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Barbora Kunclová -
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
Pavla Baťhová -
Uplatnitelnost dlouhodobě duševně nemocných osob na trhu práce
Pavla ČERNÁ