Bc. Pavla Baťhová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení

Integrated marketing communication as a new form of communication coverage effectiveness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací jako novou formou efektivity komunikačního působení. Teoretická část práce se věnuje podstatě a důležitosti integrované marketingové komunikace s důrazem na míru její efektivity. Popsána jsou východiska integrované marketingové komunikace a nástroje marketingové komunikace. Dále jsou analyzovány trendy ve společnosti vyvolávající potřebu …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the integrated marketing communication as a new form of communication coverage effectiveness. Theoretical part of the thesis focuses on the importance of integrated marketing communication and puts an emphasis on the level of its efficiency. Basic integrated marketing and communication tools are described and societal trends underlying the need for integration as well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní