Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce – Bc. Martin Müller
Bc. Martin Müller
Diplomová práce
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
The Employability of Marketing Communications graduates in the labor market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice vzdělávání absolventů magisterského oboru Marketingová komunikace na Vysoké škole finanční a správní a o jejich následné uplatnitelnosti na trhu práce. Vteoretické části se práce nejprve zaměřuje na definici pojmu nezaměstnanost a její vymezení, přičemž následně analyzuje míru nezaměstnanosti u absolventů magisterského oboru Marketingová komunikace na VŠFS a …víceAbstract:
The presented diploma thesis deals with educational problems of the Master’s degree graduates in the field “Market Communication” at the College for Finances and Administration and theirs outgoing activities on the job market. In theoretical part the thesis is focused on the definition of unemployment and its determination, while in the next part the unemployment rate among the graduates of Master …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/luxo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Šárka Opekarová -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu
Bohuslav Hubert -
Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy
Ivana Houfková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Barbora Kunclová -
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
Pavla Baťhová -
Uplatnitelnost dlouhodobě duševně nemocných osob na trhu práce
Pavla ČERNÁ