Aplikace hudebního softwaru Ableton Live v hudební edukaci – Mgr. Martin VÁVRA
Mgr. Martin VÁVRA
Doctoral thesis
Aplikace hudebního softwaru Ableton Live v hudební edukaci
Aplication of Music Software Ableton Live in Music Education
Anotácia:
Dizertační práce se zabývá využitím a aplikací hudebního softwaru a virtuálních hudebních nástrojů v hudební edukaci. Hudební software, především virtuální hudební nástroje a DAW aplikace, je primárně určen k jiným účelům, než je výuka hudební výchovy. Existuje však mnoho způsobů, jakými lze aplikovat ve vzdělávání. Práce s počítačem a hudebním softwarem je pro studenty velmi atraktivní, ale především …viacAbstract:
The subject of this thesis deals with the application of music software and virtual musical instruments in music education. Music software, especially digital audio workstations and virtual instruments, is designed mainly to compose and record music, not to teach. But there are a lot of ways of applying music software in education. Working with computers and music software is very attractive and illustrative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013
Zverejniť od: 27. 2. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedúci: Prof. PaedDr. Jiří Luska, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁVRA, Martin. Aplikace hudebního softwaru Ableton Live v hudební edukaci. Olomouc, 2013. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.2.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 2. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Theory of music and music education
Práce na příbuzné téma
-
Muzikoterapeutická práce s dítětem s ADHD
Simona Švástová -
Hudební podněty s uměle zakomponovanou fyziologickou komplexitou zaměřené na specifické rehabilitační strategie pro pacienty s demencí
Lenka DOHNALOVÁ -
Hudební aktivity v mateřské škole - práce s dětskou písní a nástroji boomwhackers
Lucie Zatloukalová -
Náměty pro práci s poslechovými skladbami při výuce hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Šárka Berková -
Žáci s amúzií a práce s nimi ve výuce na strunný hudební nástroj
Markéta Novotná -
Práce s rytmickými strukturami v hodinách HV na 1. stupni ZŠ
Simona RIEDLOVÁ -
Strukturovaná práce s hudbou u dětí s lehkou mentální retardací
Ladislav Klusák -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN
Názov
Vložil
Vložené
Práva