Rušivé třídní klima na 1. stupni ZŠ – Karolína HOLEŠOVÁ
Karolína HOLEŠOVÁ
Diplomová práce
Rušivé třídní klima na 1. stupni ZŠ
Disturbing classroom climate at primary school
Anotace:
Diplomová práce zkoumá problematiku třídního klimatu a nespolupracující chování žáků na 1. stupni základních škol. Hlavním cílem práce bylo získat přehled o zkušenostech žáků a učitelů s projevy rušivého chování v dané třídě. Teoretická část se věnuje třídnímu klimatu a jeho spolutvůrcům, dále nespolupracujícímu chování žáků, jeho příčinám a metodám prevence a řešení. Výzkumná část se zaměřuje na získání …víceAbstract:
The thesis explores the issue of classroom climate and disruptive behavior among students in the first stage of primary schools. The main objective of the thesis was to gain an overview of students' and teachers' experiences with disruptive behavior in the specific classroom. The theoretical part focuses on classroom climate and its co-creators, as well as on non- cooperative student behavior, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLEŠOVÁ, Karolína. Rušivé třídní klima na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Nespolupracující chování žáků v primární škole
Olga JAKLOVÁ -
Nespolupracující chování žáků na 1. stupni ZŠ
Daniela BRANTALOVÁ -
Rizika vzniku nespolupracujícího chování žáků na 1. stupni základní školy
Lucie BUČKOVÁ -
Postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků druhého stupně základní školy
Zuzana JANOŠOVÁ -
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Rozšíření protekční motivační teorie: Vztahy ve třídě a excesivní užívání v souvislosti s bezpečným chováním dospívajících na chytrých mobilních telefonech
Pavla Buráňová -
Program Masáže ve školách a jeho vliv na vztahy ve třídě mateřské školy
Veronika VERNEROVÁ -
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Dominika Mrhová