Expanze české kosmetické značky na francouzský trh – Bc. Barbora Nováček Látalová
Bc. Barbora Nováček Látalová
Master's thesis
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Expansion of the Czech cosmetic brand into the French market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast naturální kosmetiky v kontextu zhodnocení potenciálu expanze české kosmetické značky na francouzský trh. Hlavním cílem práce je na základě analýz francouzského trhu s přírodní a bio kosmetikou specifikovat možnosti této expanze. Práce se zaměřuje na analýzu současného fungování značky na domácím trhu a následně analyzuje spotřebitelské chování a specifika trhu …moreAbstract:
The Diploma thesis focuses on the topic of natural cosmetics in the context of evaluating the potential for expansion of the Czech cosmetic brand into the French market. The main goal of the thesis is to assess the possibilities of this expansion based on analysis of the French market with natural and organic cosmetics. Diploma thesis focuses on the analysis of the current functioning of the brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Ivan Šimek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování na trhu s vínem
Tereza Jurdová -
International expansion of a small brewery
Sergei Vilkov -
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Expanze malého podniku se zaměřením na logistiku
Barbora Valentová -
Podnikatelský záměr expanze na zahraniční trhy
Jaromír Tomšů -
Návrh strategie rozšíření stánkového prodeje firmy Grig distribuce s.r.o.: expanze na zahraniční trhy
Anna Fierlová