Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce – Mojmír ŠPALEK
Mojmír ŠPALEK
Bachelor's thesis
Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce
Effects of financial benefit-based loyalty programs on image and brand loyalty
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je otázka, zda si lze koupit loajalitu zákazníků. A jakou hodnotu má jejich věrnost, pokud je motivována ekonomickými pobídkami. První část práce vymezuje základní začlenění věrnostních a loyalty programů do struktury marketingových komunikací. Současně se věnuje základům brand buildingu. Druhá, praktická část, se věnuje nalezení odpovědi, kde vzniká věrnost a loajalita …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the question if it is possible to buy customers? loyalty. What value does their loyalty have, if it is motivated by economical inviations? First part of this material determines basic integration of loyalty programmes into structures of marketing communication. At the same time it focuses on basics of brand building. The second part is practical. It looks for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18723
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPALEK, Mojmír. \textit{Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/tnef28/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠPALEK, Mojmír. Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Lucie Hájková -
Vliv nucleus accumbens na percepci faciálních expresí
Kateřina VALUCHOVÁ -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Xuan Quynh LAI