Recruitment and selection process and the impact of Covid-19 – Mariya Pomochshikova
Mariya Pomochshikova
Bachelor's thesis
Recruitment and selection process and the impact of Covid-19
Dopady Covid-19 na recruitment procesy
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na současnou situaci ve světě, která přímo souvisí se vznikající pandemií COVID-19, a také na její dopad na HR oddělení dané společnosti a na nábor zaměstnanců. Bakalářská práce popisuje systém fungování personálního oddělení ve firmě, lidské zdroje, náborové metody a metody, Eicharovy metriky, průzkum prováděný se zaměstnanci a pandemii COVID-19. Praktická část je zaměřena na …moreAbstract:
This thesis focuses on the current situation in the world, which is directly related to the emerging COVID-19 pandemic, as well as its impact on the HR department of a given company and on the recruitment of employees. The bachelor's thesis describes the system of functioning of the personnel department in a company, human resources, recruitment methods and methods, Eichar metrics, a survey conducted …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85298
Thesis defence
- Date of defence: 2022
- Supervisor: Daniela Černá
- Reader: Kateřina Legnerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Theses on a related topic
-
Recruitment proces ve společnosti AVG Technologies CZ, s.r.o.
Markéta Hrubá -
Marketing strategy of recruitment and retention of IT candidates in the market of Brno
Gabriela Chaloupková -
Recruitment a relokační proces v STRV s.r.o.
Anna-Marie Plechatá -
Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu
Jan Smrček -
Modely pro šíření COVID-19 založené na větvících procesech
Barbora Sobolová -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Martina Dušková