Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics – Kristýna Gottwaldová
Kristýna Gottwaldová
Bakalářská práce
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Digital marketing tools and Google Analytics
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na jeden z nejpoužívanějších nástrojů webové analytiky Google Analytics. První část se zabývá charakteristikou tohoto nástroje a konkrétním nastavením. Druhá část se zaměřuje na porovnání s ostatními populárními nástroji pro měření návštěvnosti. V poslední praktické části je poté představení výukového programu pro studenty.Abstract:
Bachelor thesis is focused on one of the most popular tools for website analytics – Google Analytics. The aim of the first part is to describe this tool and show specific settings. The second part is focused on comparison with other popular measurement tools. Last practical part is dedicated to presentation of the educational program for students.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/e1kjl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Pavlína Potužníková -
Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Pavlína Potužníková -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Měření sledovanosti médií v ČR
Artur Nechyporenko -
Měření návštěvnosti webu
Vítězslav Homolka -
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Monika Michenková -
Měření sledovanosti médií v ČR
Michael Štádler -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta