Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla – Julie Hrabánková
Julie Hrabánková
Diplomová práce
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Public relations in theatres. Analysis and design of PR strategy of South Bohemian Theatre.
Anotace:
Práce definuje podstatu a význam Public relations v divadlech a představuje nástroje, které tyto organizace mohou pro komunikaci s veřejnostmi využít. Nástroje jsou v teoretické části nejprve popsány a následně zkoumány na příkladu Jihočeského divadla. PR aktivity Jihočeského divadla jsou analyzovány pomocí rozhovoru se zástupci divadla, analýzy mediálních výstupů i analýzy komunikace na sociálních …víceAbstract:
The thesis defines the role and importance of Public Relations in theatres and presents the tools that these organizations can use for communication with the public. These tools are described in the theoretical part and then examined using the example of the South Bohemian Theatre. The PR activities of the South Bohemian Theatre are analysed through several means: an interview with the theatre’s representatives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Daniel Šubrt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Investment appeal evaluation of a public company by a retail investor: a case study of LVMH stock
Stepan Nikolaev -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Jan Diehel -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá -
Analýza media relations
Jana Benešová -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy