Julie Hrabánková

Diplomová práce

Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla

Public relations in theatres. Analysis and design of PR strategy of South Bohemian Theatre.
Anotace:
Práce definuje podstatu a význam Public relations v divadlech a představuje nástroje, které tyto organizace mohou pro komunikaci s veřejnostmi využít. Nástroje jsou v teoretické části nejprve popsány a následně zkoumány na příkladu Jihočeského divadla. PR aktivity Jihočeského divadla jsou analyzovány pomocí rozhovoru se zástupci divadla, analýzy mediálních výstupů i analýzy komunikace na sociálních …více
Abstract:
The thesis defines the role and importance of Public Relations in theatres and presents the tools that these organizations can use for communication with the public. These tools are described in the theoretical part and then examined using the example of the South Bohemian Theatre. The PR activities of the South Bohemian Theatre are analysed through several means: an interview with the theatre’s representatives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Daniel Šubrt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78812