Ing. Eva Hlavatá

Bakalářská práce

Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.

Media relations analysis of the company Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá aktivitami media relations a jejich analýzou. V teoretické části je popsán význam media relations, jejich začlenění do public relations a integrované marketingové komunikace a metody hodnocení media relations. V praktické části práce jsou analyzovány aktivity media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V. a na základě analýzy jsou představeny návrhy a …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with media relations activities and their analysis. The theoretical part describes the importance of media relations, their inclusion in public relations and in integrated marketing communication and media relations evaluation methods. The practical part analyzes the media relations activities in the company Yamaha Motor Middle Europe B.V. and based on the analysis proposals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace