Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla – Julie Hrabánková
Julie Hrabánková
Master's thesis
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Public relations in theatres. Analysis and design of PR strategy of South Bohemian Theatre.
Abstract:
Práce definuje podstatu a význam Public relations v divadlech a představuje nástroje, které tyto organizace mohou pro komunikaci s veřejnostmi využít. Nástroje jsou v teoretické části nejprve popsány a následně zkoumány na příkladu Jihočeského divadla. PR aktivity Jihočeského divadla jsou analyzovány pomocí rozhovoru se zástupci divadla, analýzy mediálních výstupů i analýzy komunikace na sociálních …moreAbstract:
The thesis defines the role and importance of Public Relations in theatres and presents the tools that these organizations can use for communication with the public. These tools are described in the theoretical part and then examined using the example of the South Bohemian Theatre. The PR activities of the South Bohemian Theatre are analysed through several means: an interview with the theatre’s representatives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78812
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2020
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Daniel Šubrt
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Investment appeal evaluation of a public company by a retail investor: a case study of LVMH stock
Stepan Nikolaev -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Jan Diehel -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Analýza media relations
Jana Benešová -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy