Možnosti fungování nedigitalizovaných kin. Případová studie Kina Ševětín – Bc. Aneta Klimešová
Bc. Aneta Klimešová
Master's thesis
Možnosti fungování nedigitalizovaných kin. Případová studie Kina Ševětín
Ways of running nondigitized cinema. Case study of Ševětín cinema
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi provozování tzv. e-cinema, tedy nedigitalizovaného kina. Přestože o přechodu kin na digitální promítání, tedy tzv. d-cinema, již bylo napsáno několik knih a odborných studií, e-cinema modelu nebylo zatím věnováno v odborné literatuře mnoho pozornosti. Tato práce ve své teoretické části nejdříve stručně představuje historii technologického vývoje kinematografie …viacAbstract:
This Master‘s thesis deals with ways of running an e-cinema, which is non-digitized cinema. Despite there are several studies focusing on digital cinemas (d-cinema) and main features of their existence, there has been no study yet about e-cinema. At the begining of this thesis, there is a theoretical part, which concisely focus on historical development of cinema. The focus is mainly on the digitization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wiina/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou
Lucie TRAXLOVÁ -
Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět
Libor Valenta -
Marketingová strategie podniku Kino Kavárna
Kateřina Rejdáková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci
Martin ŠTĚPANOVIČ -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová