Matěj FRGALA

Master's thesis

Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu

The opinion of primary school pupils on the difficulty of Czech ortograhpy
Anotácia:
Cílem práce je zjistit, zda žáci 1. stupně základní školy vnímají český pravopis jako obtížný, popř. navrhnout změny vedoucí k jeho zjednodušení. Pro žáky pátého ročníku jsme sestavili dotazník. V něm jsme zjišťovali stanovisko nejen k obtížnosti vybraných jazykových jevů pomocí čtyřbodové stupnice, ale i k navrhovaným změnám. Dotazníkové šetření proběhlo na velké spádové škole i na malé soukromé. …viac
Abstract:
The aim of this work is to find out whether the pupils of primary school perceive Czech orthography as difficult and to propose changes leading to its simplification. We prepared a questionnaire for pupils of the Year 5. In it, we examined the opinion of the pupils on the difficulty of selected orthography phenomena using a four-point scale and the pupils' opinion on the proposed modifications. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRGALA, Matěj. Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools