Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu – Matěj FRGALA
Matěj FRGALA
Master's thesis
Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu
The opinion of primary school pupils on the difficulty of Czech ortograhpy
Abstract:
Cílem práce je zjistit, zda žáci 1. stupně základní školy vnímají český pravopis jako obtížný, popř. navrhnout změny vedoucí k jeho zjednodušení. Pro žáky pátého ročníku jsme sestavili dotazník. V něm jsme zjišťovali stanovisko nejen k obtížnosti vybraných jazykových jevů pomocí čtyřbodové stupnice, ale i k navrhovaným změnám. Dotazníkové šetření proběhlo na velké spádové škole i na malé soukromé. …moreAbstract:
The aim of this work is to find out whether the pupils of primary school perceive Czech orthography as difficult and to propose changes leading to its simplification. We prepared a questionnaire for pupils of the Year 5. In it, we examined the opinion of the pupils on the difficulty of selected orthography phenomena using a four-point scale and the pupils' opinion on the proposed modifications. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRGALA, Matěj. Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Pravopis na 1. stupni ZŠ
Marie Kršková -
Pravopis na 1. stupni základní školy: identifikace nejobtížnějších jevů
Michaela Pospíchalová -
Pravopis na 1. stupni základní školy
Jitka Adámková -
Výuka vyjmenovaných slov na 1.stupni ZŠ
Lucie Eliášová -
Lexikální pravopis v učivu na 1. stupni ZŠ
Olga Jahodová -
Didaktická hra jako aktivizující metoda při výuce pravopisu na 1. stupni základní školy (se zaměřením na vybrané jevy lexikálního pravopisu a komunikační výchovu
Pavla ŠIMEČKOVÁ -
Čeština pro děti imigranty
Hana Straková -
Adaptovaná próza a její využití ve výuce češtiny pro děti-cizince
Eliška Hondlová