Iveta CÁDEROVÁ
Bachelor's thesis
Využití metody VOKS u dětí s autismem
Usage of VOKS method in children with autism.
Abstract:
Bakalářská práce "Využití metody VOKS u dětí s autismem" se zabývá problematikou dětí s autismem a jejich obtížemi při komunikaci v sociálním okolí. Současně pojednává o aplikaci Výměnného obrázkového komunikačního systému na dětech, jehož prostřednictvím je možno dosáhnout lepší úrovně komunikace u těchto jedinců. Cílem bakalářské práce je zjistit jaký vliv má aplikace metody VOKS na dítě s poruchou …moreAbstract:
The bachelor thesis "Using VOKS Methods for Children with Autism" deals with problems of children with autism and their difficulties in communication in the social environment. At the same time, it is an application of an interchangeable video communication system in children, through which it is possible to achieve a better level of communication in these individuals. The aim of the bachelor thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CÁDEROVÁ, Iveta. Využití metody VOKS u dětí s autismem. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková