Ing. Michael Štádler

Bakalářská práce

Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu

Real Time Bidding - New Method for Trading Digital Inventory
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nového způsobu obchodování reklamního prostoru na Internetu, který je označován jako Real Time Bidding (RTB). Autor této práce v úvodu popisuje historii internetové reklamy, její základní druhy a modely plateb za reklamu. Uvádí přehled inzertních výdajů do internetové reklamy v porovnání s ostatními mediatypy a nastiňuje pohled na cenovou politiku na Internetu …více
Abstract:
The thesis deals with a new method of trading advertising space on the Internet which is known as Real Time Bidding (RTB). The introduction describes the history of Internet advertising, its types and models of payment. Furthermore, it provides an overview of advertising expenditures on the Internet advertising compared to other media types and insight into the Internet pricing policy. The next part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace