Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Ferrum Plzeň,s.r.o. – Eliška Králová
Eliška Králová
Diplomová práce
Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Ferrum Plzeň,s.r.o.
The Proposal For Improvement Of Ferrum Plzen, s.r.o. Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Ferrum Plzeň, s.r.o. Cílem této diplomové práce je zpracovat návrh na zlepšení marketingové strategie vybrané společnosti na základě zpracování marketingových analýz, které jsou podpořeny vlastním dotazníkovým šetřením. Teoretický část vysvětluje pojem marketing a zpracovává marketingové analýzy a marketingový výzkum. Praktická část se dělí …víceAbstract:
This master thesis deals with marketing strategy of Ferrum Plzen, s.r.o. Based on marketing analyses and questionnaire method, the aim of this thesis is to create a proposal for improvement of marketing strategy of this company. The theoretical part explains the term marketing, marketing analysis, and marketing research. The practical part is divided into two chapters. The first chapter includes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68988
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68988
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Market study for a market entry of a mushing organization in Palestine
Jawad Malki -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský -
Analýza marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství
Barbora Pešková -
Analýza marketingové komunikace e-shopu na trhu plaveckých potřeb
Michael Mrůzek -
Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Aneta Vincentová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Kristina Harazimová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků