Struktura pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy – Ria MRÓZKOVÁ
Ria MRÓZKOVÁ
Master's thesis
Struktura pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy
The structure of pedagogical communication between teacher and pupils at primary school
Abstract:
Diplomová práce pojednává o struktuře pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na prvním stupni základní školy v koncepci matematiky Milana Hejného. Záměrem diplomové práce je strukturu popsat a zjistit, jaké strategie a postupy učitelé v dané koncepci z hlediska struktury využívají. Teoretická část je z větší části zaměřena na pedagogickou komunikaci, zabývá se jejími znaky a charakteristikou …moreAbstract:
Diploma thesis discusses the structure of pedagogical communication between the teacher and the pupils at primary school based on Milan Hejný mathematics conception. The aim of the thesis is to describe the structure and determine what strategies and practises are teachers using in this conception from the perspective of structure. Theoretical part is largely focused on pedagogical communication and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Accessible from:: 2. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRÓZKOVÁ, Ria. \textit{Struktura pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/towsvj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRÓZKOVÁ, Ria. Struktura pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová