Struktura pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy – Ria MRÓZKOVÁ
Ria MRÓZKOVÁ
Diplomová práce
Struktura pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy
The structure of pedagogical communication between teacher and pupils at primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o struktuře pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na prvním stupni základní školy v koncepci matematiky Milana Hejného. Záměrem diplomové práce je strukturu popsat a zjistit, jaké strategie a postupy učitelé v dané koncepci z hlediska struktury využívají. Teoretická část je z větší části zaměřena na pedagogickou komunikaci, zabývá se jejími znaky a charakteristikou …víceAbstract:
Diploma thesis discusses the structure of pedagogical communication between the teacher and the pupils at primary school based on Milan Hejný mathematics conception. The aim of the thesis is to describe the structure and determine what strategies and practises are teachers using in this conception from the perspective of structure. Theoretical part is largely focused on pedagogical communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÓZKOVÁ, Ria. Struktura pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová