Etnicita a gender v mediálním zobrazení - transkulturní perspektiva – Bc. Zlata Dědková
Bc. Zlata Dědková
Bachelor's thesis
Etnicita a gender v mediálním zobrazení - transkulturní perspektiva
Ethnicity and gender representation in the media - transcultural perspective
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice genderu a etnicity v mediálním zobrazení, především znázornění stereotypů. Ke zkoumání bude použita metoda Ervinga Goffmana z knihy Gender Advertisements. Podle této metody slouží mediální vykreslení společenskému účelu a ukazuje nerovnosti ve společnosti. Hlavním cílem je poukázat na vzájemný vztah mezi etnicitou a genderem a jaký vliv má na celou problematiku …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10194
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2018
- Supervisor: Mgr. Petr Macek, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Petr Mikoška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DĚDKOVÁ, Zlata. \textit{Etnicita a gender v mediálním zobrazení - transkulturní perspektiva}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tox8u1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Transkulturní komunikace
Theses on a related topic
-
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Semiotic Analysis of Media Discourse: Analysis of Gender in Selected British and Slovak Television Commercials
Veronika BABJÁKOVÁ -
Reklama a genderová stereotypizace
Zlata Dědková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights