Etnicita a gender v mediálním zobrazení - transkulturní perspektiva – Bc. Zlata Dědková
Bc. Zlata Dědková
Bakalářská práce
Etnicita a gender v mediálním zobrazení - transkulturní perspektiva
Ethnicity and gender representation in the media - transcultural perspective
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice genderu a etnicity v mediálním zobrazení, především znázornění stereotypů. Ke zkoumání bude použita metoda Ervinga Goffmana z knihy Gender Advertisements. Podle této metody slouží mediální vykreslení společenskému účelu a ukazuje nerovnosti ve společnosti. Hlavním cílem je poukázat na vzájemný vztah mezi etnicitou a genderem a jaký vliv má na celou problematiku …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Petr Macek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Petr Mikoška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Transkulturní komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Semiotic Analysis of Media Discourse: Analysis of Gender in Selected British and Slovak Television Commercials
Veronika BABJÁKOVÁ -
Reklama a genderová stereotypizace
Zlata Dědková
Název
Vložil
Vloženo
Práva