Marketingový audit festivalu Divadlená Nitra – Simona Surovková
Simona Surovková
Diplomová práce
Marketingový audit festivalu Divadlená Nitra
Marketing audit of the festival Divadelná Nitra
Anotace:
Divadelná Nitra je medzinárodný divadelný festival s vyše 20-ročnou tradíciou, ktorý každoročne prináša do Nitry výber najlepších európskych inscenácií sezóny. Svojim návštevníkom ponúka prezentáciu špičkových diel súčasného činoherného divadla s presahom do tanečného, pohybového, výtvarného a hudobného umenia, nové a inšpiratívne umelecké formy, bohatý sprievodný a pracovný program, a množstvo iných …víceAbstract:
Divadelná Nitra is an international theatre festival with over 20 years of tradition, which annually brings a selection of the best European productions of the season to Nitra. Visitors are offered a presentation of the top contemporary theatre productions, exceeding to dance, physical, visual and music theatre, new and inspirational art forms, rich accompanying and work programme, and many other art …víceKlíčová slova
marketingové aktivityKlíčová slova
marketingový plánKlíčová slova
marketingový auditKlíčová slova
divadelní managementKlíčová slova
manažerský audit
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Vlastimil JEŽEK
- Oponent: Daniel SYROVÝ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 10. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový audit vybraného podniku
Radek Taubmann -
Marketingový audit ve finanční instituci
Milena Ivakinová -
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Lucie Valášková -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Marketingový audit festivalu Divadelní svět Brno
Kateřina Balíková -
Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti
Petra Joobová -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
Maryna Sokačová