Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19 – Filip KUNETEK
Filip KUNETEK
Bakalářská práce
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Analýza vlivu sociální reklamní kampaně "Udělejme tečku" na ochotu občanů ČR podstoupit očkování proti onemocnění covid-19
Social advertising in Czech Republic on the topic of COVID-19 vaccination
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19" se věnuje analýze společenské reklamní kampaně "Udělejme tečku" a jejímu vlivu na ochotu občanů ČR podstoupit očkování proti onemocnění covid-19. Součástí práce je ověření, zdali lze reklamní kampaň "Udělejme tečku" skutečně považovat za sociální reklamu, analýza kampaně včetně jejích vrstev, etap, prvků …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled "Social advertising in Czech Republic on the topic of COVID-19 vaccination" is devoted to the analysis of the social advertising campaign "Udělejme tečku" and its impact on the willingness of Czech citizens to undergo vaccination against COVID-19. Part of the work is to verify whether the campaign "Udělejme tečku" can really be considered social advertising and analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Fiedor, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUNETEK, Filip. Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19
Zbyněk Kopeček -
Instagrameři a jejich vliv na popularitu destinace
Šárka Masárová -
We can do it! Vliv kampaně za zapojení žen na trh práce v období 2. světové války na ekonomiku USA.
Hana Chalupná -
PPC kampaně a jejich vliv na výkon e-shopu
Pavla Strouhalová -
Počátky fungování Československého egyptologického ústavu a vliv jeho expedic do Núbie v rámci mezinárodní kampaně UNESCO na postavení, chod a vědeckou koncepci ústavu
Kateřina Bradáčová -
Počátky fungování Československého egyptologického ústavu a vliv jeho expedic do Núbie v rámci mezinárodní kampaně UNESCO na postavení, chod a vědeckou koncepci ústavu
Kateřina Bradáčová -
Analýza filmových crowdfundingových kampaní a vliv odměn na úspěšnost projektů
Karolina Mikanová -
Vliv marketingových kampaní na zákazníka
Anna Latifová
Název
Vložil
Vloženo
Práva