Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu – Marcela DENDISOVÁ
Marcela DENDISOVÁ
Master's thesis
Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu
Communicative Competence of Preschool Children Developed by Drama
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možností využití dramatu při rozvoji komunikativní kompetence dětí předškolního věku. První kapitola teoretické části definuje dva klíčové pojmy práce - komunikaci a řeč. Definice komunikace vychází z popisu její verbální a neverbální formy. Popis řeči vychází z ontogenetického vývoje řeči dítěte v jednotlivých jazykových rovinách. Zmíněna jsou také specifika jazykových rovin …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of use of drama techniques in the process of development of communicative competence in pre-school children. The first chapter of the theoretical part defines two crucial notions of the thesis i.e. communication and speech. There are two types of communication described - verbal and non-verbal. Individual levels of speech are defined with respect to their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DENDISOVÁ, Marcela. \textit{Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tpbqvy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DENDISOVÁ, Marcela. Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Theses on a related topic
-
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Lexikálně-sémantická rovina řeči u dětí předškolního věku
Eva Kalandrová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Pragmatická jazyková rovina u žáků ZŠ logopedické
Tomáš Procházka