Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu – Marcela DENDISOVÁ
Marcela DENDISOVÁ
Master's thesis
Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu
Communicative Competence of Preschool Children Developed by Drama
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možností využití dramatu při rozvoji komunikativní kompetence dětí předškolního věku. První kapitola teoretické části definuje dva klíčové pojmy práce - komunikaci a řeč. Definice komunikace vychází z popisu její verbální a neverbální formy. Popis řeči vychází z ontogenetického vývoje řeči dítěte v jednotlivých jazykových rovinách. Zmíněna jsou také specifika jazykových rovin …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of use of drama techniques in the process of development of communicative competence in pre-school children. The first chapter of the theoretical part defines two crucial notions of the thesis i.e. communication and speech. There are two types of communication described - verbal and non-verbal. Individual levels of speech are defined with respect to their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DENDISOVÁ, Marcela. Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Práce na příbuzné téma
-
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Lexikálně-sémantická rovina řeči u dětí předškolního věku
Eva Kalandrová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Pragmatická jazyková rovina u žáků ZŠ logopedické
Tomáš Procházka