Dotazníkový systém pro internetové průzkumy – Ing. Jindřich DVOULETÝ
Ing. Jindřich DVOULETÝ
Diplomová práce
Dotazníkový systém pro internetové průzkumy
Internet Research Questionary System
Anotace:
Užitečným prostředkem při provádění výzkumů prostřednictvím dotazníku je Internet. Internetové průzkumy nám nabízí nové možnosti jako získání velkého počtu respondentů, automatizace většiny procesů a rychlejší zpracování informací. Je možné tak ušetřit spoustu času a vysoce snížit náklady oproti běžnému dotazování. Tato diplomová práce se zabývá analýzou a implementací dotazníkového systému pro internetové …víceAbstract:
Useful means for the accomplishment of research questionnaire system is via the Internet. Internet surveys also offers us new possibilities to obtain a large number of respondents, the majority of process automation and information processing speed. This can save time and reduce the high costs compared to conventional questionnaires. This thesis deals with the analysis and implementation of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2010
Identifikátor:
16538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOULETÝ, Jindřich. Dotazníkový systém pro internetové průzkumy. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Spokojenost spotřebitelů se službami přepravy při nákupu přes internet
Barbora ZETKOVÁ -
Internet a jeho využití v domácnostech
Veronika Gottwaldová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason