Vývoj maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu – Lenka ZELEŇAKOVÁ
Lenka ZELEŇAKOVÁ
Bakalářská práce
Vývoj maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu
Retail development in Austria and New Zealand
Anotace:
Práce poskytuje přehled o vývoji maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu a následné vzájemné porovnání těchto zemí. Především z hlediska vývoje a koncentrace maloobchodního trhu za posledních deset let. Práce je zaměřena na maloobchod jako celek a dále na některá jeho odvětví. Například: maloobchod s potravinami, maloobchodní prodej oděvů a obuvi či maloobchod s nábytkem a zařízením do domácnosti …víceAbstract:
This dokument presents an overview of retailing development in Austria and in New Zealand and follow comparison of these countries. Especially development and concentration over the past ten years. The work is focused on retail as a whole and furthermore on some of his sector. For example: retail with groceries, retail sale of clothing and footwear or retail with furniture an other furnishing. Key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
15740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Leoš Vítek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELEŇAKOVÁ, Lenka. Vývoj maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin
Mojmír Hickl -
Návrh strategie a plánu marketingové komunikace maloobchodní prodejny
Petr Hollesch -
Vliv supermarketů na maloobchodní síť prodejen potravin v Kadani
Jitka Bendová -
Preference spotřebitelů při nakupování ve velkoformátových typech prodejen maloobchodu v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Martina Valešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva