Klára MACKOVÁ
Bachelor's thesis
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE DIVADLA NA ŠANTOVCE
Communication strategy Theatre of Šantovka
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Bartková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACKOVÁ, Klára. KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE DIVADLA NA ŠANTOVCE. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné centrum Slunečnice, z.ú.
Tereza Sahulová -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights