Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku – Martin ZÁRUBA, DiS.
Martin ZÁRUBA, DiS.
Master's thesis
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Tasks to develop algorithmic thinking for preschool children
Abstract:
V současné době se interaktivní technologie aktivně využívají ve vzdělávacím procesu. V pedagogické praxi se již dlouho používá termín "aktivní metody a formy výuky". Tento termín sdružuje skupinu pedagogických technologií, které dosahují vysoké aktivity dětí. V poslední době se rozšířil další termín - "interaktivní učení". Využití interaktivních technologií je jedním z účinných způsobů ke zvýšení …moreAbstract:
Currently, interactive technologies are actively used in the educational process. In pedagogical practice, the term "active methods and forms of teaching" has been used for a long time. This term brings together a group of pedagogical technologies that achieve high levels of activity in children. Recently, another term has spread - "interactive learning". The use of interactive technologies is one …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁRUBA, Martin. Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-ict-ict
Theses on a related topic
-
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Interaktivní prezentační technologie a její využívání na prvním stupni ZŠ v Karlovarském kraji
Nikol FIALOVÁ -
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Martin HORÁK -
Synergie módy a technologie v díle oděvní návrhářky Ying Gao
Tereza Turková -
Interaktivní tabule jako didaktická pomůcka na 2. stupni základní školy.
Tomáš JANÍČEK -
Využití interaktivní tabule a osobního počítače při reedukaci specifických poruch učení v cizím jazyce na základní škole
Klára Sieglová -
Využití interaktivní tabule při reedukaci specifických poruch učení na základní škole
Hana Petrová -
Zohlednění různých učebních stylů žáků při výuce anglické gramatiky s využitím interaktivní tabule
Michaela Pokorná