Alena Ionova
Bakalářská práce
Marketing a média v Rusku
Anotace:
Bakalářská práce je analýzou marketingu a médií v Rusku. Jejím hlavním cílem je deskripce rozvoje marketingu a médií v Rusku, usnadnění orientace v ruském marketingu a médií.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Radim Valenčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5556
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v rámci vytvorenej tematickej trasy v SR a v ČR
Anna Kučinová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Role marketingu v rozvoji organizací sociálních služeb
Petra TRČÁLKOVÁ -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Využití umělé inteligence v rozvoji marketingu firem
Patrik Karaffa -
Rozvoj cestovního ruchu v Libereckém kraji prostřednictvím podpory podniků působících v cestovním ruchu
Aneta Sychrová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Moderní aplikace marketingu v hotelnictví
Adéla Borová