Analýza marketingové komunikace kavárny – Nikol Benešová
Nikol Benešová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace kavárny
Marketing Communication Analysis of the Coffee Shop
Anotace:
Kavárny se staly významným místem pro setkávání, relaxaci a pracovní jednání. Kavárny specializující se na výběrovou kávu jsou stále populárnější díky zvýšenému zájmu zákazníků o kvalitu a chuťové vlastnosti kávy. Marketing hraje pro kavárny klíčovou roli v dosažení obchodních cílů, jako je zvýšení prodeje, budování značky a udržení a rozšíření cílové skupiny. Kreativní marketingové strategie jsou …víceAbstract:
Cafes have become significant places for meeting, relaxation, and business negotiations. Cafes specializing in specialty coffee are becoming increasingly popular due to customers' increased interest in the quality and taste of coffee. Marketing plays a crucial role in achieving business goals for cafes, such as increasing sales, building brand awareness, and maintaining and expanding the target audience …víceKlíčová slova
Kavárny CØKAFE Trh kaváren Služby Marketingová strategie Marketingový mi Výzkum Doporučení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Tomáš Drga
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie podniku v oblasti kavárenských služeb
Markéta Dušáková -
Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen
Ha Dao -
Analýza komunikační strategie Starbucks coffee
Karolína Jeriová -
Návrh marketingové strategie pro značku Giotto na českém trhu
Petra Lomozová -
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
Veronika Zedková -
Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Trang Dinh Huyen -
Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic
Mohamad Alshafei -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná